Recent Posts

Pakej Internet Terbaik Untuk Rumah Selain TM Unifi

Anda sedang mencari pakej internet terbaik untuk rumah anda ? Di sini saya akan sarankan pakej fibre broadband internet yang berbaloi untuk anda langgan dan guna kan dalam aktiviti seharian anda. Internet dah menjadi keperluan asas untuk zaman kita sekarang ni. Sebarang urusan lebih pantas dan mudah bila ada nya internet terutama di rumah. Kadang…
Read More...

4 Cara Report Masalah Internet TM Unifi

Internet TM Unifi anda bermasalah ? Tiada connection ? Ini memang masalah internet TM Unifi yang biasa ramai pengguna Telekom Malaysia hadapi termasuk lah saya, tetapi jangan risau kerana kebanyakkan issue yang saya hadapi tersebut lebih cepat di selesaikan selepas saya report masalah tersebut kepada TM Unifi dengan cara yang saya akan kongsi kan…
Read More...

Cara Semakan Pengeluaran Khas KWSP 2022

Ini cara semakan pengeluaran khas KWSP yang anda mohon bermula 1-April-2022 lepas. Ini juga adalah pengeluaran terakhir dari simpanan akaun 1 KWSP anda yang boleh di keluarkan selepas kerajaan membenarkan pengeluaran demi membantu kelangsungan hidup rakyat Malaysia akibat kesan dari COVID-19 serta banjir di seluruh negara sekitar bulan Jan-Feb yang…
Read More...

Bagaimana Saya Turunkan Berat Badan 7KG Tanpa Ubat

Macam biasa, azam baru setiap awal tahun semestinya nak turunkan berat badan kan ? Rata-rata kenalan kita pun mesti ada azam ini setiap tahun, ada tu yang memang setiap tahun azam yang sama saje..Berulang-ulang berazam, tapi tak kurus-kurus jugak..hehe. Alhamdulillah, untuk tahun 2021 lepas, saya berjaya turunkan berat badan saya dalam 7KG dalam…
Read More...
Subscribe to our newsletter
Sign up here to get the latest news, updates and special offers delivered directly to your inbox.
You can unsubscribe at any time

Newsletter

Powered by MailChimp